hundform

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Nya hemsidan!

Av Hundform - 21 juli 2011 20:15

Har knåpat med nya hemsidan i två dagar och nu tror att den äntligen är färdig! :) Sidan har tyvärr legat nere sen i morse, men jag hoppas att support hjälper mig att lösa problemet snarast. Anledningen är att jag har bytt "leverantör" och det ska pekas om och donas.

Utöver det så planerar jag och ser fram emot flytten till Kalmar i september, även om jag kommer att sakna mina underbara kunder väldigt mycket. Jag kommer att fortsätta med kurser och privatlektioner och om intresset finns så kommer jag även att köra dogwalking där nere, något dagis kommer det dock inte att bli!

Det ska bli väldigt skönt att få lite tid och energi över till att äntligen hinna med och träna mina egna hundar lite mer igen, vi har verkligen legat på latsidan dom sista 2 åren då företaget har tagit så mycket tid och framförallt energi. Vill börja hårdträna både Rosco och även lilla Castor i jakten. Har fått lite kontakter där nere så jag äntligen kan få möjlighet att köra Rosco på lite praktisk jakt, vilket kommer att bli super kul. Maya kommer att få hålla på med viltspår och jag har funderingar på om Castor ska få träffa på gris när han är mogen nog, han verkar ha bra förutsättningar för det, han är verkligen inte korkad mitt lilla monster. :) Nu är det dags för långpromenad i skogen, på återseende!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hundform - 17 december 2011 16:22

Hårda v.s mjuka metoder är ett väldigt hett och intressant ämne. Jag har surfat runt på nätet och läst otaliga bloggar och trådar på olika diskussionsforum, där förespråkare av båda ”skolorna” har gjort sin röst hörd. Det stora problemet ...

Av Hundform - 31 augusti 2011 10:29

Jaha, så var det dags då, i dag är sista dagen för mitt hunddagis! Det är blandade känslor, ska bli väldigt spännande att flytta till en ny stad och börja ett nytt kapitel i mitt liv, men jag kommer att sakna mina eskilstuna kunder, det är tur att ja...

Av Hundform - 23 augusti 2011 11:32

Är rasförbud ett bra alternativ? Enligt mig och övriga kunniga hundmänniskor så NEJ! Jag kan sätta mitt liv på och garantera att det kommer inte att lösa problemet, för problemet ligger inte i rasen. Jag tänker inte säga så mycket mer om saken, därem...

Av Hundform - 22 augusti 2011 11:54


Någonting som jag tycker är väldigt viktigt är att man är öppen och inte dömmer andra utan att ta reda på fakta, att ifrågasätta och diskutera öppet däremot tycker jag är viktigt för att man ska utvecklas! Även om jag t ex inte håller med en annan in...

Av Hundform - 22 augusti 2011 10:11

Nu har jag flyttat bloggen, så från och med nu kan ni kommentera och gilla..    OBS: anonyma kommentarer kommer inte att publiceras, vill man säga något så blir man tyvärr så illa tvungen att stå för det!!    I dag är det packa, packa, packa som st...

Ovido - Quiz & Flashcards